♥

Direktlänk till inlägg 25 november 2013

The Sweater Wheater Tag♥

Av Ellen - 25 november 2013 16:41

Såg detta från Linasnaglar.bloggplatsen.se. Iallafall, detta får bli en Sweater Wheater Tag♥ Här kommer frågorna:


1. Favorit doftljus?

Svar: Mina "French Vanilla" doftljus. Har dock ingen aning om var dem kommer ifrån? Köptes iallafall på Lidl.


2. Kaffe, te eller varm choklad?

Svar: Te! JAg dricker inte kaffe och jag gillar inte varm choklad så himla mycket. Te är det bästa som finns typ! Vaniljte....♥


3. Vilken sminktrend föredrar du: Vingad Eyeliner eller Mörkröda läppar?

Svar: Inget. Jag använder inte smink, och definitift inte eyeliner eller läppstift!


4. Favoritdoft för hösten?

Svar: Min lila New Yorker parfym. Åh den luktar så....Wonderful♥


5. Hur är hösten där du bor?

Svar: Just nu snö... Trist, mörkt och livlöst. Ingen höjdare. Blåsigt, kallt.


6.Mössa eller halsduk?

Svar: Så svårt! gillar båda.


7.Din mest använda tröja?

Svar: Min beige stickade tröja med usa flagga tryckt på. Från GinaTricot.


8.Favorit nagellack för hösten?

Svar: Mitt Mörkröda glittriga från GinaTricot i färger 81 Alexis.


9. Jeans eller leggings?

Svar: Mjuka jeans. Åh! Så himla skönt.


10.Stövlar eller uggs?

Svar: Uggs! Men jag har själv inga:(


Det var min Sweater Wheater tag;) Hoppas ni är nöjda;)


#tag

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 13 juni 2015 12:20

  Okej.. Jag har inte bloggat sen Februari   Men jag har en nyhet. Jag ska troligen flytta min blogg till Nouw   Imorgon så kommer jag att skriva ett långt inlägg om hästarna :) ...

Av Ellen - 16 februari 2015 19:10

Jag heter Ellen och jag är en snart 13-årig tjej som har en egen häst. Japp, jag är mobbad i skolan. Det är bara min häst Milton som jag kan lita på. Det är bara jag och en tjej i min klass som heter Emma som har egen häst. Men hon hopptävlar och jag...

XD

Av Ellen - 16 februari 2015 16:04

Nu Kommer Jag Att Lägga Upp Inlägg Om   Mitt Liv :D 

Av Ellen - 15 februari 2015 18:29


  Ja, jag vett att rosa är pink på engelska men men ;3 Hoppas ni hittar något som faller er i smaken c: ...

Av Ellen - 15 februari 2015 10:52

Ska du  tävla din första hopptävling men inte vet vad eller hur du ska börja?   Det ska jag berätta för er, i steg för steg ♥ OBS!! DETTA ÄR HUR DET PÅ EN PAY AND JUMP! Steg 1:   Börja med att betala i seketariatet. Sen memorera bana...

Presentation


Hej♥
Jag är en tjej som detta året fyller 13. Jag är en hoppryttare som dock inte har en egen häst men har en sköthäst ♥

Hoppas du trivs ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Christmas Pikachu
Chrome Pointer
Fruity Lime Heart

Vilket spel är eran favorit?

0 besvarade frågor

/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a


Ovido - Quiz & Flashcards