♥

Alla inlägg under september 2013

Av Ellen - 23 september 2013 12:07

One directions konsert 13 juni 2014 i Friends Arena, jag vet var och när biljetterna släpps! Dem släpps kl. 9 28 september på olika sidor på nätet! t.ex biljett24.se

Herregud! Jag svimmar snart! Får inte skriva mer... Sorry för ett litet inlägg!

Ps. (jag vet att det här inte har med one direction att göra men ändå!) lyssna på The Wanted "We own the night"  !

//Ellen som älskar one direction!!

Av Ellen - 23 september 2013 08:47

One Direction ska komma till Sverige 2014 i Juni tror jag det var!! OMG!! Jag vet var man bokar billjetter! Jag kommer tyvärr inte ihåg...Vad sidan heter:/ Aja Jag typ DOG när jag såg detta på datorn! AAAAAA! Ja Jag vet jag skriker! Hittills har jag bara lyssnat typ för mycket på deras musik och tittat på filmen! Tänk, tänk ifall jag får gå! Då ska jag blogga efter konserten! Ja, det finns ett problem;/ Dem ska komma till Friends Arena i.....STOCKHOLM!  Ehm... Jag hoppas att pappa eller Sanna ser detta! Eller mamma eller Andreas! Snälla titta! Thats My Dream!!! FOREVER! Snälla....Jag ska vara snäll heela året! Jag lovar!! Pleas! Jag vill inte gå på någon annans kändis konsert! Inte ens Katy Perrys! One Direction Konserten är min dröm! Jag vill gå såååå mycket! Gahhhh! Sitter här inlindad i min One Direction-filt;)

//Ellen  

-

Av Ellen - 22 september 2013 17:10

Förlåt, jag kom bara inte på någon bra rubrik;) Har ni läsare Nicki Minajs parfym? Eller kanske Taylor Swifts? Varför inte One directions? Ja detta får bli ett "Kändisparfyms inlägg;) Okej nu börjar vi:

Nicki Minaj

Namn: Pink Friday

Pris: 339:- /30 ml

Beskrivning: Orädd,Kaxig. Denna parfym är som ett rosa moln  och doftar av vanilj, frukt och blommor + tuggumi;D

 

Lady Gaga

Namn: Lady Gaga Fame

Pris: 299:- /30 ml

Beskrivning: Riktig belladonna i lukten, en farlig växt som används vid häxtkonst. Pulvriserad aprikos, honung, tigerorkidé.

 

One Direction

Namn: Our Moment

Pris: 230:- /30 ml

Beskrivning: Dofterna är färsk frukt och söta blommor.

 

Taylor Swift

Namn: Taylor by Taylor Swift

Pris: 305:- /30 ml

Beskrivning: Doftar gott av peoner, mandarin.

 

Beyoncé

Namn: Beyoncé Pulse NYC

Pris: 249:- /30 ml

Beskrivning: Orkidé, päronblom och fräsch!

 

Justin Bieber

Namn: The Key

Pris: 335:- /30 ml

Beskrivning: Fräscht! Myskdofter men man känner även dofter av näckros m.m

 

Rihanna

Namn: Nude by Rihanna

Pris: 299:- /30 ml

Beskrivning: Dofter av trä, vanilj och päron. Bra vardagsparfym!

källa: Tidningen Julia

Hoppas du gillar detta inlägg. Tyvärr fanns inte Katy Perrys:(

//Ellen

Av Ellen - 22 september 2013 09:48

Jag undrar en sak. Varför ska man kränka andras blogg/utseende? Det är väldigt elakt! Tänk om det var er i den situationen.  Man sitter och kollar sina kommentarer på sin blogg och helt plötsligt ser man en kommentar som det står "Guud vad ful du är!" Skulle det va kul?? Jag kan ta på mig rätt mycket av elaka kommentarer. Detta kan sitta i i min kropp länge tills jag tänker bort det. En gång så satt jag och tittade mina kommentarer. Plötsligt såg jag en kommentar som det stod ungefär "Du har finaste bloggen kram din bästa kompis *****" Jag vågade inte skriva hennes namn;) Det glädjer verkligen! I min skola är det några som retar en kille i 6:an. Jag vågar inte säga till dem men han har iallafall sin bästis;) Det är hemskt att se! Alltså inte att se honom med sin bästis utan att se honom bli retad/kränkt! Jag vågar heller inte säga till en lärare för då tror jag att dem ska gå på mig:/ Men ibland är dem ju snälla. Han blir ju inte riktigt mobbad, utan mer retad då och då. Hayly (stavning:0??) i Paramore blev faktiskt retad/mobbad i hennes skola. Poppistjejerna skapade rykten om henne. Taylor Lautner i Twiliht (stavning?) Tillhörde inget gäng men han var heller inte retad. Zac Efron var klassens clown. Zayn Malik trivdes inte riktigt i sina två första skolor.  Han var den ända med mångkulturell bakgrund. Han är ju både irlänsk och engelsk och arabisk. Sedan flyttade hans familj och i hans tredje skola trivdes han. Jag hoppas verkligen innerst inne att ni förstår och inte mobbar/retar/kränker mer! Snälla!!

//Ellen

Av Ellen - 21 september 2013 16:11

Popcorn, ostbågar,chips....Gott? Ja det är väl okej.

*osthjärtan* YE!!

Justin bieber, Adele,Miss Li?....Bra? Ja dem är väl okej.

*One Direction*o *katy perry* YE!!

Marsvin,Hundar,Möss....Fina? Ja det är dom väl.

*katter* YE!!


Okej okej jag ska sluta:D Jipie idag är det lördag!! Meh Gah varför säger jag jipie?  Igår satt jag uppe till typ kvart över 11. Sista stunden satt jag vid darton i soffan och åt pannacotta... Så gott! Sen idag ska jag och mamma göra popcakes! Det verkar så sjukt gott! brr fryser! Vet ni min spellista jag lyssnar på? Här:

1D 'Best song ever'

Katy Perry 'Roar'

Katy Perry 'Wide Awake'

Lady gaga 'applause' (stavning?)

1D 'one thing'

Rihanna 'Stay'

Det är några iallafall:) Vet ni? Katy Perry ääälskar katter.Katy Perrys egen parfymflaska är faktiskt en katt:) Purr Parfume♥
 Själv har hon såklart en egen katt som hon skämmer bort;) Söta Katy♥ Hon har gjort en ny låt 'Roar' riktigt bra verkligen:)♥ Nej, skit! nu sa jag fel! ärligt vet jag inte ifall den är ny? Nu tror ni säkert att jag ljuger på bloggen. Nej det gör jag inte! Jag tror att det var nån annan som gjort någon ny? Kommentera isåfall. Iallafall söta, bästa Katy♥ Tänk att vara kändis. Allt hat, all kärlek, att vara ett namn... Jag kanske vill bli det? Ärligt vill jag faktiskt bli som Katy... Utan kolsvart hårsvall förstås;) Men Katy passar verkligen med det:) Okej här kommer en fråga:

'Katys tidigare färgglada hårsvall har nu blivit helsvart. Hiss eller Diss?'

Där har ni något att tänka på;) Jag vet att detta är ett låångt inlägg och att jag bara har gjort tråkiga korta inlägg men nu blir det ändring på det! Låånga inlägg vet'ja! :D Hoppas dett underhåller mer än dem korta;) Kommentera;) Ska göra ett college på mobilen med Katy Perry. Kanske kommer upp;) Vad ska ni äta idag? Vi ska äta tacos♥ gah vad gott♥

Hejdå/Ellen (orkar inte skriva Frostiesellen;)

-

Av Ellen - 15 september 2013 15:22

För  trött för att komma på en bra rubrik... ZzZ.... Så himla trött! Har iallafall målat en ny teckning. En lite konstig rosa katt... Hade börjat på en animetjej men orkade inte göra klart den... Har sovit över med en kompis från lördag till söndag och när pappa väckte oss (tidigt! Men hon skulle på fotbollsmatch vid kvart i tio så...) så vaknade jag inte först. TROTS att pappa tände taklampan! XD Vill sova NUU! Såg föresten på Pll (Pretty Little Liars) igår. Så bra! Lucy är så himla sööt! 

Måndag imon....NEJ!!!!.....åh.....

Hejdå/Frostiesellen

Av Ellen - 11 september 2013 20:34

OM man är en riktig (right me) directioner så är man inne på onedirectionmusic.com typ varje dag, man lyssnar varje dag på dem och målar naglarna i nån fär och skriver "♥1D♥" ;) På onedirectionmusic.com så finns det en dörrplansch med Zayn på och en tröja tryckt med "I l♥ve Zayn" på..... Och såklart påslakan och örngott! VILL HA! I L♥VE ZAYN SOOOOO MUTCH (stavning?) Vetni? Zayn kan säga "Jag älskar dej" och "puss puss" Det sista tror jag var Zayn eller Harry...

Hejdå

Av Ellen - 9 september 2013 18:13

Idag pluggade jag. Rätt roligt faktiskt:) matte,engelska och veckans ord. Veckans ord är några svåra (lätta) ord att plugga på och sedan förhör vår lärare oss på dem. Jag kan alla varje gång typ. nån kan väl va lite svår. Precis när jag bara hade ett ända tal kvar började jag tänka på bloggen. 

-Blogg,Blogg,Blogg!!!!

Engelskan var lätt. Läsa igenom och sedan glosor . 

sitter och tittar på malvinstudios nu:D
//Frostiesellen

Presentation


Hej♥
Jag är en tjej som detta året fyller 13. Jag är en hoppryttare som dock inte har en egen häst men har en sköthäst ♥

Hoppas du trivs ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Christmas Pikachu
Chrome Pointer
Fruity Lime Heart

Vilket spel är eran favorit?

0 besvarade frågor

/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a


Ovido - Quiz & Flashcards