♥

Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av Ellen - 27 oktober 2013 14:03

Som ni kanske vet så älskar jag hästar och rider en gångi veckan på Erf (tror jag det heter), Eksjö rikklubb/ridförbund. Här kommer lite frågor som jag skulle vilja ha svar på:

Nr.1: Måste man galoppera för att hoppa ett perfekt hinder?

Svar: Min kompis sa att hästar känner sej mer säkra på hindret om dem travar. Jag vet inte. Om man ser tävlingar på tv så galopperar dem ju alltid. Gärna svar;)

Nr.2: Sitsen är ju väldigt viktig, men måste man alltid sitta ner innan galopp?

Nr.3: Hur ska en perfekt sits vara?

Där var frågorna. 
Jag fyller år idag! Jag har fått en surfplatta! Bäst! Aja jag ska kanske få tävla i vinter! Kombination! Hjälp, Jag har ju aldrig tävlat innan!Okej, lugn nu ingen panik! Vill tävla en ponny som heter Prinsessan. Så himla söt. Mörkbrun med välklippt man och svans. Lite tuff i galoppen men oh så lätt! Gulliga, snälla, världens bästa Prinsessa! 

Hejdå;)

Presentation


Hej♥
Jag är en tjej som detta året fyller 13. Jag är en hoppryttare som dock inte har en egen häst men har en sköthäst ♥

Hoppas du trivs ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Christmas Pikachu
Chrome Pointer
Fruity Lime Heart

Vilket spel är eran favorit?

0 besvarade frågor

/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a


Ovido - Quiz & Flashcards