♥

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Ellen - 12 november 2013 18:44

Hej, jag tänkte göra en Novi Stars novell:) Novi Stars är rymddockor som man kan samla på. Som monster high ungefär. Jag har inte tittat (om det ens går?) på dem, men jag blev hel förtjust när jag säg dem i en katalog. Önskar mig. Iallafall, jag blev förtjust eftersom liksom måste man vara en människa?? Här kommer iallafall novellen;) Juste, det kommer handla om hur dem träffas och blir bästisar;)Ps. "jag" i novellen är "Alie Lectric".


Novi Stars Del 1

 

*PiiiiP PiiiP*

Jag satte mig upp och sträckte mig efter knappen som man stänger av min väckarklocka. Måste jag gå till skolan? Ensam... Varje dag. Som tur är har jag Electra, mitt lilla söta husdjur. Egentligen får man inte ha husdjur i skolan, men jag sitter alltid längst ner i klassrummet, så vem skulle se Electra? Förr hade jag Sarah, min före detta bff. Efter ett tag blev hon konstig och började hängade med Gina, Slow och Mowi.

Jag gick upp, drog på mig min Awwi-klänning och borstade igenom håret. Det spretade sig åt alla håll eftersom det blev statiskt. Som vanligt sprayade jag i mitt special spray, som inte gör håret statiskt, och gjorde en liten hårrosett av lite av håret och gick ut ur mitt rum för att äta frukost. Elektrisk macka till juice. Sedan borstade jag tänderna, tog på mig koftan och cyklade till skolan. Väskan låg i korgen och där brevid var Electra. Medans jag cyklade tänkte jag på hur skolan skulle bli. Superbra, sur eller rentav urdålig? Jag kom till busshållplatsen där jag som vanligt stoppade ner Electra. Jag stängde inte väskan helt utan lämnade ett litet lufthål. Jag satte mig på cykeln igen och cyklade vidare till skolan.

Fortsättning följer....

 

//Frostiesellen (eller Kissen)

Presentation


Hej♥
Jag är en tjej som detta året fyller 13. Jag är en hoppryttare som dock inte har en egen häst men har en sköthäst ♥

Hoppas du trivs ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Christmas Pikachu
Chrome Pointer
Fruity Lime Heart

Vilket spel är eran favorit?

0 besvarade frågor

/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a


Ovido - Quiz & Flashcards