♥

Alla inlägg under december 2013

Av Ellen - 27 december 2013 20:30

 


Av Ellen - 27 december 2013 20:06

Jag har typ som ett litet problem.. Jag fryser alltid? När jag vaknar, när jag har på mej mycket kläder, hela tiden. Min mamma säger att vi kanske ska åka till sjukhuset.. *orolig tjej* . 

Nu sitter jag i fotöljen med blårutiga pyjamas byxor, linne,en kortärmad tröja & teddyflis.. Fryser skiitmycke i om fötterna</3

Förlåt för kort inlägg


//Kissen

Av Ellen - 24 december 2013 13:46

Jag bloggar i min vackra ensamhet, och jag har fått en ny mobil. En iPhone 4! Jag älskar den! Jag fick ett skal också, som det står "I love inte Direction" på! Så fint. Jag har velat ha en iPhone länge nu! Iallafall, jag fick en liten anteckningsbok , nya pennor, två pennor,  en skinnväska, MASSA ögonskuggor, nagelgrejs, och sminkborstar (allt smink låg i en grön skinnnesseär) , Svarta UGGS!!,två vackra linnen och ett speltillsammans med min lillebror<3

God Jul Bloggen<3

God Jul på er<3


//Kissen

Av Ellen - 23 december 2013 18:52

Vet ni varför jag älskar vår värld och hatar den så mycket? Jag sa bara "värld" kom ihåg det, inte "planet" .

Okej jag ska komma till saken.

Vi kan börja med Älskar:

Vi skänker mycket pengar,mat och vatten samt tak över huvudet till barn, människor och djur. Vi bryr oss om människor. Barn utsätts för våld av sina föräldrar. De får leva på gatan, på soptippar mm. och då är det så himla bra, för vi har ju Unicef och SOS barnbyar. Vi hjälper barnen som inte mår bra!

Hatar:

Föräldrar som utsätter sina barn för våld! jag hatar det! Der är så hemskt! och djurplågare! 


Förlåtgör litet inlägg! Ska köra bingolotto! 

//Kissen

Av Ellen - 22 december 2013 12:01

Ibland älskar jag att vara ensam. Ibland att vara med vänner och familj.

När jag säger: Min ensamhet.

Så kanske ni tänker: Vadå "Min ensamhet"?

Det jag menar är att min ensamhet är ganska speciell.

Nästan alltid när jag är ensam har jag ett ljus brevid mig och så sitter jag bra och tänker.

Tänker på allt...


//Kissen

Av Ellen - 22 december 2013 10:36

Det djur jag helst skulle vilja va är fågel. Kunna vara fri. Bara vara fri. Ingen bryr sig om sitt utseende. Kunna flyga ifrån alla problem. När man kommer tillbaka är ingen arg längre. Det går inte om man är människa. Nä det går vekligen inte...


//Kissen

Av Ellen - 22 december 2013 10:06

Jag försöker inte bli något jag inte vill bli. Jag följer mitt hjärta och satsar på det jag vill bli♥ Jag är mig själv.. Weird, voodoo-lover och family-lover♥ Min familj, kompisar tar mycket tid, men ändå kan jag lita på dem, dem låter mig vara mig själv. En del blir konstiga när dem hänger med andra. Det är därför jag endast är med dem jag vet låter mig vara mig själv.. Följ ditt hjärta, bli det du vill. Häng inte på kompisen hela tiden.


Ibland är ensamhet en av dem bästa sakerna som finns. Jag älskar att vara ensam i några timmar. Gå på ett fick, njuta av att vara ensam och sitta och tänka. 

Ni kanske inte vet det här, men jag har ju bott i Äng, och när jag åkte buss in till skolan tyckte jag att det var så skönt. Några enstaka gånger fick jag sitta med andra, och var så himla obekväm! Jag åkte med såna som gick i sjuan och uppåt. Men just nu, nu har jag ett levande blockljus brevid mej och är ensam. Det är så skönt, att få rensa tankarna♥


//Kissen

Av Ellen - 21 december 2013 09:54

Ljuset brevid mig... Ljuset inom mig.... Ljuset som släcks utav grymheten.... Ett ända litet ljus, kan förbättra en annans liv♥


 

Presentation


Hej♥
Jag är en tjej som detta året fyller 13. Jag är en hoppryttare som dock inte har en egen häst men har en sköthäst ♥

Hoppas du trivs ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Christmas Pikachu
Chrome Pointer
Fruity Lime Heart

Vilket spel är eran favorit?

0 besvarade frågor

/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a


Ovido - Quiz & Flashcards