♥

Alla inlägg den 7 december 2013

Av Ellen - 7 december 2013 19:14

  Underbara Little Mix♥♥

All Love To You♥

Bandet består av : Perrie Edwards♥ Jesy Nelson♥ Leigh-Anne Pinnock♥Jade Thirwall♥

Bandet kom etta(!) i X-factor med sin egen verison av Cannoball.

Visste Du Att?

• De hette RythMix innan de bytte namn till Little Mix?

• Deras mest lyssnade hits är Wings, DNA och Change Your Life?

• De ska göra en World Tour 2014 med Demi Lovato?

• Deras fans kallas Mixers?

Själv är jag typ VÄRLDENS största Mixer!

xx Mixer

Av Ellen - 7 december 2013 18:33

Hei, som ni kanske vet (eller inte) så älskar jag att dansa och lyssna på musik. Musik av dem två är nog det bästa! Allt ! MEN (Tony Irving) så tycker jag inte direkt om country, ballader och hårdrock. Pop är abslout världens bästa stil i musik! Och därför tänkte jag visa artisterna som finns på min Spotify lista:

Eric Saade

J-son

Rihanna

Robyn

YOHIO

Ke$ha 

One Direction

Avicii

Metallica

Katy Perry

Miley Cyrus

Mikky Ekko

Selena Gomez

The Wanted

The Fooo

Little Mix

 

Jag tänkte också visa hur många låtar jag har av varje artist:

Eric Saade: 3

J-son: 1

Rihanna: 5

Robyn: 1

YOHIO: 1

Ke$ha: 2

One Direction: 11

Avicii: 1

Metallica: 1

Katy Perry: 1

Miley Cyrus: 2

Mikky Ekko: 1

Selena Gomez: 3

The Wanted: 1

The Fooo: 1

Little Mix: 21 (!)


Som ni kanske ser så älskar jag Little Mix♥ Mixer Forever♥

xx Mixer♥

Presentation


Hej♥
Jag är en tjej som detta året fyller 13. Jag är en hoppryttare som dock inte har en egen häst men har en sköthäst ♥

Hoppas du trivs ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Christmas Pikachu
Chrome Pointer
Fruity Lime Heart

Vilket spel är eran favorit?

0 besvarade frågor

/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a


Ovido - Quiz & Flashcards